Alegerea unei firme de design

V-ati decis sa alegeti o firma de web design sa va creeze site-ul. Este o idee buna care va face sa creasca valoarea afacerii dvs. Puteti alege din sute de firme de web design de pe internet, dar cum veti sti daca este firma corecta cu care sa realizati site-ul pentru afacerea dvs? O alegere gresita va va costa bani, nervi, nici un progres cu afacerea dvs, o imagine negativa in ochi partenerilor si a clientilor.

Mai jos veti putea gasi cateva greseli pe care le faceti cand alegeti firma/persoana care va realiza "imaginea dvs pe web"

1. Stiu un tip care e in ultimul an la "facultatea de caluclatoare" si el il va face pentru mine.

O multime de tineri sunt "experti" in creearea site-urilor web. Lucrurile stau insa putin mai diferit. Web design-ul este ca fotbalul: toata lumea stie sa dea cu piciorul in minge, dar nu toata lumea joaca in "liga lui Mitica". Ca sa fii un designer bun nu inseamna sa sti programul care genereaza pagini web. Este nevoie de un bagaj larg de cunostinte, talent, imaginatie si cunoasterea metodelor de promovare a unui site, mult probabil ca "tipul de la faculate" nu are timp si rabdare ca sa invete asa ceva. Daca el va fii designer-ul site-ului dvs mult probabil sa va alegeti cu un site neprofesional.

2. Angajatul meu care lucreaza la computer. E destept si este platit pentru munca lui.

In cele mai multe cazuri angajatul are anume atributii in firma dvs: are grija de baza de date sau de reteaua firmei. El nu are timp si cunostinte necesare pentru realizarea unui design la un site profesional. Dar binenteles daca este o comanda de la sef, el va incerca sa o indeplineasca rapid. Va citi cateva carti si va invata cum sa faca un site. Rezultatul...ceva ca "tipul de la facultate"

3. Voi cauta pe internet cateva firme, voi cere cateva oferte si il voi alege pe cel mai ieftin.

Prima parte a propozitiei este corecta (cautarea pe internet este eficienta), dar partea a doua a porpozitiei are cateva capcane. Unde este capcana, cum spunea si un unchi de-al meu: "Fugi, parca ai fugi de diavol". In web design ca in oricare alt domeniu, cand alegi cea mai ieftina oferta, alegi cel mai prost serviciu. Daca nu esti un specialist este greu sa apreciezi daca serviciul este bun sau nu. Iar cand nu ai alta solutie, ochi vor vedea cea mai simpla si ieftina solutie. Trebuie sa stiti ca un site frumos/echilibrat si bun nu puteti avea cu costuri mici. Firma care va realizeaza site-ul pentru un pret foarte mic, este deobicei la acest nivel. Este adevarat: daca alegeti o firma cu preturi mici veti avea un site fara sa cheluiti foarte mari. Dar acei bani sunt doar bani aruncati pe fereastra.

4. Providerul de internet, mi-a facut o oferta frumoasa.

Probabil providerul de internet este o firma cu reputatie si vinde calculatoare si accesorii de cea mai inalta clasa, si va ofera o conexiune rapida la internet, dar acesta este un motiv gresit de o alege sa se ocupe de site-ul dvs.

Este la moda daca o firma ofera servicii IT sau computere sa includa in oferta sa si web design. Multi oameni cred ca "daca oferta este mare este cea mai buna". Nu este nici o garantie ca firma care vinde calculatoare performante si de cea mai inalta clasa, sa ofere aceleasi servicii de calitate pentru web design. Faceti un mic calcul: un site mic costa de la 300 Euro in sus si poate fi facut in doua saptamani, timp in care firma vinde 10-20 de calculatoare/zi. Logica: aceasta firma este interesata sa se dedice in totalitate pentru designul la cele mai inalte standarde? Sau va fi interesata de activitatea care aduce cei mai multi bani, si lasa partea de design pe locul doi?